Túranaplóm

Close this search box.

Blog

Túrabeszámoló

A déli part rejtett kincsei

Zamárdi-Viadukt 28 teljesítménytúra 2023. június Balatonvilágoson töltjük a nyár nagy részét, így a közelben kerestem túrát, lehetőség szerint olyan útvonalon, amin még nem jártam. A

Bükkinyúlsz túrák 2023.

Cserépfalu, 2023. június 3. Diákként, később fiatal anyukaként még a gyerekekkel is jártuk a Bükköt, azután kimaradt közel egy évtized. A visszavezető utat egy túrabarátság

Horthy Miklós Emléktúra 2023

2023. május 13. Idén végre sikerült eljutnom a Hazajárók által rendezett Horthy Miklós Emléktúrára az Ipoly vidékére. A túra 33 kilométere azokat a területeket érinti

A Gerecse öt csúcsa

33 km | 1.172 D+ A Mátra, a Pilis, a Budai-hegység és a Vértes csúcsainak megfutása után sem hagyott alább a lelkesedésem, vártam, mikor írja

A Vértes hat csúcsa

28,9 km | 1.033 D+ Február elején tette közzé a Terepfutás.hu a negyedik, csúcsos kihívást. Ezúttal a Vértes hat csúcsát kellett felkeresni tetszőleges sorrendben, magunk

Csúsztam, áztam, győztem

Garmin WTF Budai trail L táv 2020. december Eredetileg tömegversenynek indult, de a Covid-helyzet okán instant lett belőle. A szervezők QR-kódokat telepíttek az útvonalra, így

A Mátra öt csúcsa

5 Peaks of Mátra, 2020. október Az ismételt lezárás miatt törölték az őszi teljesítménytúrákat és a versenyeket, így újra kihívások nélkül maradtunk. Legjobban a Galyavár

Terepfutás

Garmin WTF Szentendre 2020.

Annyi esemény időpontja módosult vagy törlődött, hogy már nem is emlékszem, mikor lett volna eredetileg ez a verseny, amit végül augusztus végén rendezett meg a

Szénás kör – 2020. nyár

Nyárra lazítottak a vírushelyzettel kapcsolatban elrendelt korlátozásokon, így a júliusra ütemezett Szénás kört (31 km), társaságban terveztem megtenni. Mivel nem sikerült összehangolni a szabadidőnket, végül

Úton a Kéken Dobogókőtől Visegrádig

Országos Kéktúra 16. szakasz Kifogástalan túraidő ígérkezett május elején a következő karanténtúrám napjára. Kora reggel, napsütésben érkeztem Dobogókő szokatlanul kihalt nagyparkolójába. Elköszöntem a férjemtől és

Téli Mátra XL 2020

41 km | 1.636 D+ | 8:23 Bár az Újévet a Mókus körrel indítottam, igazi szezonnyitónak a tradíciónak számító január végi Téli Mátrát tekintem. A

Mókus kör #1 2020. január

25 km | 590 D+Évindító túrának terveztem a Mókus kört, nagy lelkesedéssel készültem rá. Ez is egy bármikor teljesíthető instant túra, akár futóként, akár teljesítménytúrázóként

Rókás kör #1

28 km 700+ 38∘C Ezzel az írással nyár óta adós vagyok. Egyszer már elkészült, de elveszett az éterben, és most jött el az ideje, hogy

Cserháti Tótúra 45 TT

Tavaly már nézegettem ezt a túrát, de ütközött egy mátrai megmérettetéssel. Idén azonban minden adott volt, hogy nekivágjak. Október első hétvégéjén, pénteken délután, ragyogó napsütésben

Libaterelő 27 Teljesítménytúra

Harmadik alkalommal vettem részt a Tápiómenti Tömegsport Alapítvány által szervezett jóhangulatú teljesítménytúrán a Monor-Irsai dombság lankáin, Úriban. Libát ugyan nem tereltünk, de azt mesélik, hogy

Magas Tátra 2019.

Nyár elején megterveztük, hogy szokásos nyárzáró napjainkat ezúttal a Magas-Tátrában töltjük a férjemmel. Legutóbb 2018. őszén jártunk a Tátrában, szívesen tértünk vissza a sajátos hangulatú

Rózsaszállás TT 2019.

27 km | 1.330 m + Tavaly indultam először a Rózsaszállás teljesítménytúrán, megszerettem a szép és technikás útvonalát. Év elején be is írtam az idei

Dél-Börzsönyi kilátások 30 km

Dél-Börzsönyi Kilátások Teljesítménytúra 2019. március Több túralehetőség is adódott erre a hétvégére, a választásom végül a Dél-Börzsönyi Kilátások 30 km-es távjára esett. 1.190 m szintemelkedés,

Túrabeszámoló

Kiss Péter Emléktúra 2019.

20 km | 919 D+ Kiss Péter fiatalon elhunyt hegymászó, barlangász, terepfutó és teljesítménytúrázó emléke előtt tisztelegve kerül megrendezésre ez a szép és embertpróbáló túra

Téli Mátra TT 2019

34 km | 1.238 m szintemelkedés | 9:00 h szintidő A túrán való indulásomat komoly lamentálás előzte meg. Biztosabbnak éreztem az M távot, de jobban

Úton a Hét Tó völgyében

2018. augusztus végén a nyár lezárásaként négy napot ismét Bledben töltöttünk kettesben a férjemmel. A tervezett túráinkat sajnos elmosta a négynapos kitartó eső és a

Vadrózsa TT 2018.

30 km | 975 m szint | 9 óra Szeptember elején, több mint egy hónap kihagyás után jó volt újra nekivágni a Mátrának, bár kicsit

Patai Mátra 35 TT 2018.

Sosem jártam még Gyöngyöspatán, sem a Mátra ezen oldalán, az Alföld Turista Egyesület által erre a környékre szervezett túráról egy túratárs mesélt tavasszal. Nagy fába

Előzd meg a kisvasutat!

Mátravasút 2018. A túra kiválasztása során elsősorban a tematikája vonzott, szeretem az erdei vasutakat és mindent, ami hozzájuk kapcsolódik. Gyöngyöstől Mátraházáig, majd vissza Mátrafüredig az

Kékestető 25 TT 2018.

A Decathlon patronálásában rendezett túra a várható tömeg miatt nem vonzott annyira, de része a Mátra teljesítménytúrázója mozgalomnak, és úgy gondoltam, az útvonal sem fog

Rózsaszállás TT 2018.

27 km táv, 1.330 m szintemelkedés Amikor januárban kezembe kaptam a Mátra Teljesítménytúrázója igazolófüzetet és nézegettem a mozgalomban szereplő túrákat, egyből szemet szúrt ez a

Utazás

Nyárutó a szlovén tengerparton 2017.

Szlovéniában minden van, amit szeretünk: hegyek, folyók, szurdokok, tenger, szívélyes emberek, jó ételek, rendezettség és tisztaság. Minden utazásunkon újabb és újabb felfedeznivalókat találunk itt. Sajátságos

Őszi Mátra 2017.

Könnyű, tíz kilométer körüli körtúrát terveztünk a gyerekekkel, az időjárás ideálisnak igérkezett, de a hegy végül másként döntött; az októberi erdőben nem lehet csalódni, mindig

Túrabeszámoló

Őszi szünet Bledben 2017.

Az őszi szünet második felét terveztük Bledben tölteni, lelkesen készült a család apraja-nagyja. Szombaton délelőtt indultunk útnak, szép és eseménytelen út után érkeztünk Bledbe délután